Ändringar.

Ja, nu har jag redigerat bloggen lite. Om ni besökt den under den här morgonen så har den nog sett rätt skum ut, innan alla fäger och allt varit där de ska.

Det jag gjort är:

1) En radbrytning mellan rubriken och texten.
2) Datumraden är flyttad till ovandelen av inläggen, samt är förminskad och fått ny färg.
3) En rad med min blogg och bildsideadress mellan alla inlägg.
4) Ramen runt menyn till vänster är borttagen.

Vad tycker ni? Bättre/sämre?

Nästa steg är att byta headern till en ny, men jag har inte riktigt bestämt hur jag ska ha den. Och ramen kommer nog tillbaka, för det ser lite tomt ut utan den, saknas en avgränsning liksom. Och så ska jag få bort den där envisa texten som ligger ovanpå headern. Ni får gärna komma med tips, det ska ju underlätta för er att läsa, inte försvåra.

Nu ska jag göra frukost, och sedan åka till hästen och köra hö.

Tjingeling // Hanna ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0