Alvin är snaggad.

Ja, mer snaggad än såhär blir han inte. Jag måste ha lite längder kvar att gulla med. Men visst är han fin, min lilla kille  ♥



Jag har jobbat till 12 idag, sedan ringde jag drop-infrissan och frågade om de hade det lungt. Och så åkte jag dit med pojkarna så snart de hade svalt lunchen på dagis. Och de blev hur fina som helst. Elis sover i bilen så honom får jag visa senare. Precis utanför fönstret har jag honom, ser honom härifrån. Han kommer bli så besviken över att vara hemma, han ville så gärna åka till mormor och morfar och visa sin nya tuffa frisyr, och två minuter innan vi kom fram somnade han. Lillgrabben. Men då kommer han vara vaken när jag kommer hem ikväll, lovade honom att vi skulle läsa mer ABC då. Han läser bokstäver överallt. Mest E, Elisbokstäver, ser han. men L och A (som är "Alvinbokstäver") brukar han också hojta om. På ICA, på dagisdörren, i bilen. Det är roligt med något lugnare som intresserar honom, annars är det alltid vilda saker han vill ägna sig år. Men böcker och pussel gillar han.

I övrigt är det rätt lugnt med allt. Ska tillbaka till jobbet en snabbis i eftermiddag, sedan ska jag lägga mig tidigt och läsa DigitalFOTO och Tidningen Foto som kom med posten. Nej, jag är inte tokig som köper båda, den första prenumererar jag på själv och den andra fick jag en prenumeration av mormor i julklapp.

Har precis ätit lunch, två äpplen och müsli med lättyoghurt. Har huvudvärk och behöver ta en Alvedon känner jag. Kanske uppdaterar med lite bilden från helgen senare, om huvudet känns bättre. Måste bli kurerad tills kvällen. Ni kan kolla pixbox, har uppdeterat i tre album. Pixbox låg nere under största delen av lördagen, så då kunde jag inte bidra med något.


Tjingeling // Hanna ♥ 

Kommentarer
Postat av: Sara

Har ju följt din blogg nu etag men inte lämnat ngn kommentar..(skämas borde jag göra)..Det blev ju en helt annan kille när han fick håret klippt! Kanon fin!

// Sara( Sabinas syrra)

2009-04-20 @ 18:16:18
URL: http://mysforvirring.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0