Å så var...

denna helgen slut. Och jag med, är ärligt talat skittrött.

Hämtade mormor och åkte ut till pappa & mamma med pojkarna. Tillbringade helva dagen där, jag pysslade i stallet och killarna lekte. Sedan åkte vi hem, grillade, duschade barnen och så fick de kolla på en ny Pluto-film jag köpte med en av kvällstidningarna.

Jag har satt på te nu, Alvin sover och Elis sitter med Björn och pratar vid tv:n. Jag hade tänkt att jogga eller cykla ikväll, men mina benhinnor ilar så jag skiter faktiskt i det. Har ägnat lite tid åt uppladdning av bilder. Men nu är jag så trött, orkar inte vara uppe längre. Ska dricka te och sedan lägga mig. Förstår inte vad denna trötthetsperiod är, jag behöver en vitaminkick. Energiboost. Vafan som helst. Och så vill jag ha sovmorgon. En endaste, gund vad skönt det skulle vara. Jag minns faktiskt inte när jag vaknade självmant senast. Någon gång i julas tror jag det kan ha varit.

Hoppas ni har haft en härlig helg i alla fall :-)

Tjingeling // Hanna ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0