Slömorgon.

Vad jag har hinnit märka så gillar jag den här bloggen. Hoppas bara det inte är nyhetens behag, jag har för avsikt att blogga ganska ofta. Jag avskyr bloggar som är plottriga, jag antar att ni som läser ändå är intresserade av själva texten. Och inte allt kraffs runtomkring, störiga bakgrunder och animationer är inget för mig. Det jag inte gillar är all reklam man blir påtvingad när man läser bloggen, men det kommer man visst inte undan på någon blogg. Jag kommer inte lägga till några kategorier, jag vill ha min text rakt upp och ner.

Får se om jag ids lära mig html och kodning så jag får någon fason på designen. Jag vill helst ha det stilrent, det gör mig ingenting om den får se ut såhär i fortsättningen också. Det är ganska svårt att hinna lära sig nya saker, jag ägnar faktiskt hellre den tiden på det jag verkligen gillar, och vet ni vem jag är sedan tidigare kan ni nog lätt räkna ut vad det är. Html och kodning höll jag på med för mångmånga år sedan, men jag har glömt i princip allt nu. Och jag vet inte om jag har något intresse av att lära mig det igen. Vi får se. Tills det får ni hålla till godo med det som finns här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0