Vad gör jag här?

Jo, jag smälter maten :-). Har just ätit, grillad kyckling och chilipommes blev det. Jag har jobbat fram till tolv, sedan hade jag lunch tillsammans med Sabina. Sedan jobbade jag till 17.30 igen. Är riktigt mör i fötterna, hade skinnstövlarna, men av någon konstig anledning har jag varit så svullen i flera dagar, och idag satt stövlarna åt. Kan beror på att jag har strumpor+tjocka strumpbyxor+knästrumpor i, haha. Det blir ju iofs ganska tjockt.

Nä, nu ska jag byta om och ta en joggingtur. Kan inte tänka mig att jag blir ute så många minuter, sprang senast på Tjejmilen i slutet av augusti. Jag sa till Björn att jag skulle gå ner och "smälta maten" en stund. Då sa han att han skulle komma ner och väcka mig senare, han har inte så höga tankar om mig. Fast jag somnar gärna ifrån saker jag tänkt göra på kvällen, så det ligger ju lite i det han säger.

Nä, dags att byta om till underställ och snöra på joggingskorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0