Och ikväll då.

Ikväll känns det som en seg kväll. Elis somnade vid fem, det är illa. Han kommer inte somna förrän seeent ikväll, vi har inte ätit middag ännu så han måste vakna för att göra det. Alvin härjar och är skithungrig, och jag vet inte vad jag ska göra för mat.Björn försvann som en avlöning så snart jag kom hem efter att ha handlat åt mormor. Så vi hann inte prata om hur länge han ska vara ute, vad vi ska äta, ingenting.

Jag beöver väl iofs inte äta någon middag. Tina´s catering höll med fläskfilé och potatisgratäng, samt raggartårta. Jag åt, eh, för tre. Fast det var gott. Men jag bör väl käka gröt till middag. Äh jag vet inte vad jag ska göra. Ska fixa något åt barnen nu så äter vi senare.

Blir nog en tur till ICA för lite Ben&Jerrys och plockgodis senare.

Nu har jag fixat några av Sabinas bilder, hon tyckte det var okey att jag visar några så här nedan kan ni se. Lägger dom publikt på pixbox senare.

 
      
 



 


Jag tar gärna lite feedback på dom, hissa och dissa är ni snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0