Natti.

Alltså, är det typ pensionärsvarning att lägga sig nu? Jag är astrött. Finns ingen vits med att sitta vid tv:n och sova, så jag lägger mig i sängen istället. Ska plocka fram min CD-bok och lyssna en stund.

Har tänkt att länka till mina favvobloggar här sedan, men jag har inte riktigt tänkt ut hur jag ska lägga upp det. Om jag bara ska länka till stora bloggar eller till alla er andra också. Får klura på det ett tag.

Jobbade ikväll, gick till och från jobbet. Var så trött och seg att jag smet i på ICA och köpte en sådan här:

Det borde vara förbjudet att göra så god choklad, jag kan utan problen äta en hel sådan chokladkaka. Har aldrig försökt, lyckas i och för sig alltid hålla mig ifrån att äta så mycket. Men jag kulle säkerligen kunna. Den liksom smälter i munnen innan man knappt öppnat förpackningen, åhhhh vad jag älskar den. Tur att jag har borstat tänderna redan.

Elis ligger här bredvid mig, det är så mysigt när han sover hos oss. Då får jag pussa hur mycket jag vill på honom. Ibland har jag båda knoddsen i sängen, när de är knöliga att lägga fungerar det nästan alltid att lägga sig tillsammans med dom i dubbelsängen. Men då muttrar Björn att det är för mycket barn i vår säng, och vill det sig illa så lägger han sig i soffan. Jag tycker det är urmysigt med barnen i sängen, Björn tycker det är trångt och obekvämt. Så olika det kan vara.

I morgon har jag planerat att hämta kameran som Madde lånat, sedan testa lite ljussättning här hemma innan jag börjar jobba. När jag inte har kameran tillgänglig hopas idéerna. Jobbar kvällen i morgon. Även om jag hellre skulle stanna hemma så är det rätt mysigt att jobba kväll. Allt går i ett lugnare tempo, och det är skönt. Och så får jag ju en promenad till och från jobbet. Men det verka inte ge så mycket, jag står fortfarande still viktmässigt. Trots att jag håller hårt på det jag äter. Ja, idag fuskade jag ju med två rutor choklad, men vafan, lite måste man unna sig ibland. Och jag tänker fortsätta försöka komma ner till 59, bara för att få säga att jag faktiskt vägt något som startar på en femma.

Nä, nu ska jag logga ur här. Datorn håller på med någon uppdatering och allt går så makalöst segt.

Kommentarer
Postat av: Senita

den ser himla god ut den där chokladen.. den får jag prova en dag..

2008-10-09 @ 20:52:02
URL: http://senitaatines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0