Mamma Mia!

Alltså, den där filmen. Jag skulle, absolut, kunna gifta mig i Mamma Mia-tema. Det vore häftigt. Men min tilltänkta skulle aldrig gå med på det, tyvärr.

Om du inte sett filmen, kan du kolla in de bästa musikklippen här:

Jag bara älskade den filmen. Den var en klar femma av fem möjliga, alltså en riktig, riktigt bra och genomgående härlig film, jag mådde så bra av att se den, blev glad och varm i hjärtat. Så snart den finns på DVD ska jag köpa den, än så länga finns bara soundtracket i min Ipod. Speciellt den här tycker jag om:

:

*älska älska älska*

Så snart den kommer ut på DVD ska vi tjejer kolla på den, det bestämmer jag nu på sittande arsel :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0