Kort blogg.

Har just kvällsfikat. Har plockat fram min ljudbok som jag ska lyssna på framför brasan i vardagsrummet. Så här tänker jag inte sitta längre, nu ska jag bara ta det luuungt.

Fast helgen har varit lugn och skön. For upp ur sängen prick fem i morse, och förbannade mig över att jag inte ställt väckningen på mobben. Så jag letade reda på den, och fixade det. Sedan när jag satt på toaletten kom verkligheten över mig, och jag insåg att det bara var söndagmorgon. Men jag var klarvaken då vid fem, Alvin vaknade halv sex och efter hans vällingfrulle i sängen gick vi upp. Vid lunch gick vi till gammelmormor och fikade, och sedan åkte vi till hästen. Åkte hem städade och duschade. Tvättar och grejar nu, men som sagt, jag har förberett för en skön timme i värmen, sedan ska jag ta ut Sonya och därefter lägga mig i tid. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0