Kaffe.

Tänk, vad gjorde jag om jag inte fick mitt kaffe om dagarna. Sitter just nu med dagens femte kopp. Tänkte att jag skulle ringa David och se om han ville komma över & fika, men jag behövde inte det, för han plingade nyss på här. Åt en macka och drack lite kaffe. Elis somnade så snart vi var hemma från dagis, och Alvin lallar omkring och bara är. Jag ska snart börja med middagen, så det är klart när jag ska gå sedan. Sjutton så trött jag är. Min planerade korta mysstund vid elden igår blev till en två och en halv timme lång slummersömn. Sedan vaknade jag strax efter elva helt genomsvettig, det blir grymt varmt där framför brasan. Nä, dags att göra något vettigt. Har inte lust med något då jag i princip bara väntar på att få gå tillbaka & jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0