Kaffe och DigitalFoto.

Sitter jag med just nu. Älskar övningarna som finns i tidningen, tyvärr är kameran utlånad till Madde ikväll och i morgon så det blir inget gjort med det. Fast då kan jag lusläsa tidningen istället.  Ska masa mig ner till tvättstugan och plocka fram lite kläder till morgondagen, främst till barnen. I morgon har de mulle, knopp och knyttgrupper, sedan ska de laga lunch utomhus. Så då behövs det lite extra kläder, och så ska de helst vara klädda i långkallingar och underställskläder redan när de kommer. Jag plockar alltid fram allt dagen innan, det som de ska ha med som fika (varm choklad, smörgås och frukt får mina barn) och i klädväg. Det är lättast så, blir mindre stress på morgonen. Går upp halv sex för att hinna, och snoozar gärna de där minutrarna jag tjänar in på att packa allt under kvällen.

Nä, nu ska jag fixa det, sedan duscha och så ska vi fika lite när Björn kommer in. Han är i Gropen ikväll igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! Kul att läsa om vadsom händer i ditt liv! Följer den gärna om det är ok. Kram Karin.K

2008-10-07 @ 12:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0