Jag vill, jag vill.

Jag vill så gärna åka och se "Låt den rätte komma in". Har ni sett trailern? Som ni säkert redan förstått är jag helt såld på Ajvides alster. "Låt den rätte komma in" var det första boken jag läste, sedan "Hanteringen av odöda", och så "Pappersväggar". Redan efter första kapitlet i den första boken googlade jag på Ajvide, för att se om det fanns någon mer bok, det där var en bok helt i min smak.

Jag är så glad över att hans film fått riktigt bra kritik, annars brukar inte skräckfilmer bli så bra på film. Ni vet väl alla King´s filmer, inte många som har hållt en riktigt bra standard där. Möjligtvis "Den gröna milen". Jag måste bara hitta något tillfälle att få åka och sen den här nya filmen, det verkar inte som om den kommer till Flen. Jag & Björn har pratat om att åka, ska se om vi hittar något tillfälle nästa vecka i Eskilstuna.

Nähe, nu ska jag klä på två otåliga pojkar och gå ut en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0