Gröt & vatten.

Björn tyckte att min middag såg fattig ut, då jag åt gröt. Men jag har sådan halsbränna att jag faktiskt inte vill äta något annat. Sitter som ett tryck upp i halsen, så det kanske håller på att bli magkatarr av det. Måste köpa Losec i morgon.

Idag har vi pysslat hemma, varit hos pappa och mamma. Björn har installerat deras bredbandsTV. Sedan åkte vi hem och åt middag, och jag gav mig ut och fotade en stund innan vila barnen.

Jag ska snart göra lite te, kanske popcorn till Björn & Elis. Sedan ska jag lägga mig tidigt, är faktiskt riktigt trött. Trots att jag fick sovmorgon i morse. Sov till halv nio och duschade sedan. Urskönt, minns inte när jag hade sovmorgon senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0