Byggare Bob.

Den som kollar på Byggare Bob just nu är Sonya. Jag gick upp för att hämta lite kläder, och så ligger lathunden i soffan och glor på tv. Hon är frän, hon. Hon löper, så egentligen får hon inte ligga där. Men hon har skydd på sig, ett par omsydda kallingar. Leopardmönstrade, hon är en riktig puma min vovve. Så vet hon att hon inte får ligga där, och oj vad liten hon blir. Och svansen går som om hon skulle kunna flyga med den. "Ohh, jag vet att jag inte får men jag är så himla lite och söt och glad är jag också inte är du arg på mig matte?" Typ.

Igår jobbade jag hela dagen. Trassel på jobbet som tydligen låg kvar i skallen, för jag glömde under lunchen kolla ett par saker som jag aldrig brukar missa normalt sett. Sedan när jag skulle gå hem vid halv fem kom jag på att jag ju nyss var inne och handlade på Coop. Rimligtvis borde jag ju ha en påse med varor..? Ja, självklart hade jag glömt dom på bandet. Det är typ tionde gången jag betalar och går, och struntar i att ta sakerna med mig. Alltid när jag är stressad, min hjärna slutar fungera då. Gjorde mat och städade igår kväll, sedan kom David med tillhörande flickvän över en sväng. Efter det la jag mig med barnen och somnade fortare än dom. Eller ja, jag försökte läsa "Rödluvan" för Elis, men jag fick ge upp efter att Elis tredje gången blivit arg på mig när jag somnade.

Idag bär det av till Eskilstuna igen. David ska bara shoppa och äta med flickvännen, och jag får agera chaufför som vanligt. Men jag ska ta en tur till ÖoB´s och köpa skurmedel, samt Jysk och köpa en rullgardin. Sedan kanske vi möter upp och äter lunch.

Nu har jag betalat mina och mormors räkningar, och ska börja göra oss klara. Ska ner på stan och ta ut pengar också, Björn ringde och hade glömt minnet hemma. Typ. Han hade glömt borsta tänderna, glömt sin matlåda och glömt ta ut pengar, så jag ska åka ut till honom med mat och pengar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men hur gick det med varorna på coop då? Gick dom förlorade eller ? :S

2008-10-30 @ 09:16:04
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0