Bilder.

Här kommer bilderna jag utlovade.


Att inleda med fika är ju aldrig fel.


Madde tyckte jag skulle ändra stil från min "jag tar dagen som den kommer-stil" till den här snobbstilen. Fast jag är tveksam till att det skulle fungera varesig på jobbet eller hemma med barnen, haha.


Den här tunikan/klänningen var bara så fin. Men den satt åt över tuttarna. Så såg jag att jag hade tagit strl 36, inte undra på. 38 satt bättre, men jag bangade den ändå.


Den här mössan fick också följa med hem.


Gud vad jag hatar det där V-tecknet, bara för det var vi tvugna att göra ett. Massörna köpte vi INTE.



Sedan avslutade vi med en näringsrik och fullt balanserat middag på Erikssons.


Stövlarna jag köpte på Din Sko, tillsammans med en kjol från H&M.


Kjol från H&M, top från Gina Tricot, strumpor från KappAhl och mina gamla skor från Skopunkten. Kjolen fanns bara i 36, men se och häpna att den passade ändå!


Kjol från Lindex, stövlar från Skopunkten och topen från H&M.


Lurvkjol från H&M, och stövlar från Skopunkten.


Och de tredje paret stövlar från Skopunkten. Mamma kommer bli galen, (eller hur mammsen ;-)), och pappa förstår inte varför man behöver ha fler än ett par. Äh, jag gillar alla mina stövlar. Problemet är ju att man bara kan använda ett par i taget, det är synd, haha.

Ujj, nu måste jag verkligen sluta frossa i onyttigheter. Torsdagen var smarrig, fredagen var smarrig, lördagen var verkligen smarrig. Fast kosten är inte det jag har svårt för, jag har svårt för att hinna, och ta mig tid att motionera. Fan, jag vet inte när jag var på gymmet senaste. Och när tog jag en joggingtur sist? Å andra sidan har jag precis hela hösten känns att jag har ont i halsen, så jag vill ju egentligen inte göra något förrän det ger sig. Men nu är det ju oktober, och jag har kännt såhär sedan jag började jobba första september. Nu skiter jag i det, jag tänker träna och så får jag se vad som händer. Jag mår inte bra av att äta sådan skit som jag ätit senaste dagarna. Idag har jag halsbränna, magen bara rumlar och gör uppror och jag är skitsvullen i fingrarna. På ett sätt är det skönt att kroppen reagerar så här, för då vet jag ju verkligen att det är fel att äta som jag gjort. Någon gång kommer jag undan med, men nu har det varit sådan kost i tre dagar, och det känns.


Nä, nu ska jag bättra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0