Beställt.

Nu har jag beställt två superenkla kjolar från ellos. Vill ha något standard som jag kan jobba i. Inte för fladdrigt, inte för kort, inte för utstickande. Bara bas, som funkar till strumpbyxor.


Suktar även efter ett par svarta skinnstövlar, det vore snyggt. Men det tar jag när vi shoppar nästa lördag. För ska jag köpa nya skinnstövlar måste det vara ett par som verkligen är De Där stövlarna. Jag har höst och vinterstövlar, varav tre eller fyra par i skinn, en del med fårskinn på. Och så fyra (jaja) par andra stövlar, som ändå är riktigt snygga trots att de är fejk. Fast mycket vill ha mer, jag vill ha ett par svarta till hösten, ganska låg klack men de ska vara störtsköna. Har ett par som är så snygga i skinn, men de är en halv storlek för små och det grämer mig. Har haft dom på uttänjning två gånger men det blir ingen skillnad.

Båda barnen sover nu. Elis vid tv:n, tillsammans med hunden. Han älskling. Dom är alltid tillsammans dom där två. Och Alvin somnade för andra gången i mitt knä idag. Monstret vaknade redan kvart i fem i morse, och vägrade somna om. Så första gången somnade han vid nio, och andra gången nu vid två. La honom i högen med vinterkläder här inne vid datorn. Jag börjar jobba om en dryg timme, så jag ska ut i köket och förebereda middagen åt grabbarna. Sedan ska jag gå till jobbet tänkte jag, tar promenadkläder så tar jag en extratur när jag slutat. Tar med mig talboken, Ajvide´s Människohamn. Ruggit bra, och otäck.

Undrar om jag ska länka ut den här bloggen någonstans? Ingen vet ju om den. Fast äsch, väntar ett tag. Har lite detaljer jag vill fixa innan jag tipsar om den, ni lär få den tids nog ändå.

Nu har jag två perfekta adresser, bananabambi.pixbox.se och bananabambi.blogg.se. Kanoners!

Just det ja, fick hem en kjol från Tradera idag: (30 spänn plus en tjuga i frakt) Ja, bilden får väl dessutom bli min nya månadsbild för september. Plus minus noll på vågen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0