22 minuter.

Så länge var jag ute, men med kanske 20 minuters aktiv jogging. Är inte speciellt trött nu, även om det var skönt att komma in. Det blåste rätt ordentligt, och Sonya hoppade och for stundtals, då är det rätt svårsprunget för man förlorar koncentrationen när hon far upp och ner. Jag springer inte längre än det här ikväll, bättre att börja försiktigt. Är rädd om mina benhinnor, har känt av dom hela hösten, nu också. Men det beror på stövlarna jag alltid går i. Ikväll ska jag använda Orudis, det fick jag som tips när jag pratade med en läkare, och jag hoppas det hjälper. Har ont i halsen nu, kanske bryter min förkylning ut nu om jag börjar anstränga kroppen. Lika bra det, hatar att gå med det i kroppen, utan att det händer något.

Tände i spisen innan jag gav mig ut, nu är det varmt och skönt i matrummet. Ska sätta mig skönt och läsa FOTO som jag köpte när jag slutade jobbet. Och äta en banan och lite KESO som återhämtning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0