Semester.

Nu har jag semester igen. Tors - sön. Är ni avundsjuka ;-).

Igår hade jag sådan huvudvärk att jag inte orkade göra någonting vid datorn. Hade massor av fotoplaner, men fick lägga allt på is. Får se om jag orkar ikväll.

Städade hos mormor igår på förmiddagen, och jobbade på eftermiddagen. Sedan skjutsade jag David med tillhörade spelemän till Skebokvarn. Efter det slocknade jag vid tv:n med Elis. Vaknade vid elva och gick bara till sängen och fortsatte sova. Så idag känner jag mig utsövd och pigg igen. Har massa planer för idag, men jag vet inte hur mycket jag kommer hinna med.

Skriva nota, skriva ut ett kontoutdrag åt mormor.
Ta ut pengar och handla mat åt mormor. Äta lunch där med killarna.
Handla åt mig själv. Sätta in pengar på ICA-kortet (fick ju lön idag, tjohoo!).
Betala räkningar (inte lika kul).
Baka julgodis (fast exakt vad vet jag inte ännu).
Ta mig upp på vinden och plocka ner adventsljusstakarna.

Stryka och sätta upp julgardinerna.
Göra middag. Plättar och ärtsoppa (fíck mormors plättlagg).
Fotostund med killarna efter middag och dusch (måste ta de sista bilderna till julkorten).
Göra klart julkorten i PS (har bara börjat, men har ju inte alla bilder som jag behöver ännu)

På tal om foto, fick Elis dagiskort igår. Gud vad söt han var på bilden. Gruppbilden och Alvins bild kommer senare, för jag kunde bara registrera ett konto om dagen tydligen, och Elis konto registrerade jag först. Ska bli spännande att se gruppbilden, den är jag mest nyfiken på.

Nähe, nu ska jag göra lite nytta. Hoppas ni får en trevlig dag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0