Nyduschad.

Och nu ska jag alldeles strax sova. Ska bara logga in på Swedbank och kolla hur mycket pengar jag har kvar.

Dagen i korthet:
- Läkaren vid tio. Fick samma kortison-droppar som sist, så nu ska väl mina öron sluta bråka.
- Lunchade hemma med killarna.
- Åkte till hästen, killarna sov i bilen och jag fotade och grejade i stallet.
- Killarna vaknade och vi lekte ute tills regnet kom. Då fikade vi hos pappa.
- Åkte och mötte mamma som slutade jobba 16. Gick in på resebyrån och köpte tågbiljetter till morgondagen, pappa satt med killarna i bilen. 06.43 åker vi. Zzzzzz. Hemresa 15.32 på fredag, hoppas vi är klara då. Vi har inte fått något program så jag har egentligen ingen aning om när det är klart.
- Hem och lagade mat. Fick arton vansinnesutbrott på Elis, kraken. Mitt humör har varit i BOTTEN ikväll.
Badade barnen, myste med dom vid TV:n. La Alvin, och Elis och jag gjorde popcorn och varm choklad. Sedan la vi oss i stora sängen och båda somnade omgående.
- Björn väckte mig vid tio, vi fikade. Jag somnade vid tv:n.
- Duschat, packat det sista och hamnade här.

Kommer nog blogga sparsamt i tre dagar, har inte hunnit sätta mig in i hur jag göra det via mobben. Men tills vi hörs nästa gång, ha det kalas :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0