Motivation tack!

Urr. Skulle behöva en hel hink med motivation nu. Har hoppat i träningskläderna, och det är meningen att jag ska ut och springa en stund. Men ähhhhh vad tråkigt väder det är. *suck*. Men jag måste verkligen göra det, jag MÅSTE träna. Håller på att säcka ihop när jag aldrig rör på mig.

Tänker inte ta med Sonya idag. Ja, det är synd om henne, för hon blir så glad när jag snörar på mig skorna. Men nu när hon löper ska hon kissa varannan meter, det blir hundratals stopp under min löptur och det stör koncentrationen något enormt.

Är så grymt trött idag. Kom hem rätt sent igår, och gick upp tidigt med barnen i morse.Gick till lekparken, köpte fika till mormor och gick dit & fikade. Gick hem, hämtade bilen och hämtade upp mormor och David och L. Åkte till pappa & mamma och firade pappsen. Bleb bjudna på fika och mat där. Laddade in bildern från mammas kamera när vi hade ätit. Satt och tänkte på annat under de tio minutrarna det tar, och helt plötsligt vaknade jag av att jag satt & dreglade. Jag hade visst somnat. Oupps. Ser inte fram emot morgondagen då jag jobbar 8-20, fy jag är redan trött. Men jag är ledig på tisdag, och har sedan utbildning ons - fre. Hur ska jag klara mig utan mina killar i tre hela dagar. Känns jättetrist att inte få träffa dom på så länge.

Nä, nu har jag packat dagisväskorna, tagit fram kläder till killarna och levererat kvällsvällingen till Alvin, nu ska jag ut i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0