Kväll.

Jahapp, så är det lördagskväll nu igen.

Jag har lagt barnen, och så råkade jag somna själv förstås. Det till hör ju (o)vanligheterna ;-). Fast det var skönt, nu är jag taggad för lite te och popcorn. Brickan är dukad och klar, bara väntar på Björn som tog ut Sonya på kvällsrastning. Björn har grävt och grejat här hemma, men traktorn bråkar med honom. Så nu är det färdiggrävt för ikväll, synd det. Jag hade hoppats på att jordhögarna skulle minska till i morgon, så det går att stå med bilen på gruset. Som det är nu står man på gräset, och just nu är det inte gräs, det är, ja. Åker. Lera, vatten och ännu mer lera. Jag måste alltid ha träskor när jag packar in barnen i bilen, eftersom man blir totalt nerskitad om fötterna så fort man kliver ut. Och ni kan ju gissa om barnen håller sig ifrån leran eller inte när de går ut... Hatar det. Och får visst dras med det ett tag till.

Nu ska jag ta myskväll. Ha det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0