Hur hårt?

Måste man slå för att en pojke, bara en månad äldre än Alvin, ska svälja en av sina tänder och kvävas till döds? Hur bär man sig sedan åt för att knäcka ryggen en åtta-nio revben på honom? Jag begriper det inte. Jag får inte in i min skalle hur man bär sig åt. Hur jag än tänker så får jag inte upp en enda bild på två män som misshandlar motsvarigheten till min Alvin så grovt. Det går inte. Fantasin räcker inte så långt.

Lyssna nu. Socialen gjorde 60 hembesök, sextio jävla hembesök i en ort i Storbritannien. Utan att ta pojken med sig! Förra året hittades han död, i en nerblodad säng. Över 50 olika skador hittades på den stackars killen. Bruten rygg, nio brutna revben, skallskador, ett bortslitet öra, han saknade naglar... Fy. Fan. Fy. Jävla Helvetes Fan. Två gånger i veckan fick den satans familjen besök av socialen. Och varje gång lyckades äckelmamman dölja det de utsatte pojken för.

Jag finner inga ord. Vet bara att jag är så innerligt glad över att mina pojkar finns hos mig, och att jag alltid kommer göra allt kan kan för att de ska ha det bra. Jag skäms över att tillhöra samma art som dom. Inget staff i världen kan vara tillräckligt för det de gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0