Fredag!

Åh, vad underbart med helg. Igen. Känns som om veckorna enbart består av fredagar och söndagskvällar.

Idag var jag och barnen på stan, handlade på BP´s, fikade med pappa och körde hem honom. Fotade barnen lite, bakade kola, knäck och tryffel.



Och så kom Björn hem och vi beställde den sedvanliga fredagspizzan. Nu är barnen duschade, och Björn slappar vid tv:n med småkillarna. Jag tar en timme "off" nu, det är skönt att bara slösurfa och inte göra något när jag varit med barnen hela dagen. Har en vision om att vi ska kunna ta sista julkortsbilden nu när barnen somnat, men sätter jag mig i tv-soffan kommer JAG somna, och då blir det inga bilder.







I alla fall. Ha en trevlig helg på er :-)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0