Foto.

Jaaa... Jag hade lite tråkigt i eftermiddag. Så Alvin fick posa igen. Längst ner finner ni bilderna. Men först en liten dagsrapport.

Vi inledde dagen med bad i simhallen. Alvin tycker fortfarande att djupt vatten är lite läskigt, men han simmar bra med benen, snart kan han det där ;-).

Jag hann simma några längder också, innan vi gick hem. Alvin somnade på mina axlar en minut efter att vi gått från simhallen. Pyttsade över honom i vagnen väl hemma, och gick en sväng på stan. Elis och jag delade på en macka på fiket, och drack varm choklad. Sedan hälsade vi på gammelmormor, och handlade. Elis gick tipspromenad på ICA och fick ett diplom och en poster. Sedan bad han att få byta plats med Alvin, för Elis var trött sa han. Han har aldrig bett om att få åka i vagnen, men han fick det och somnade efter typ 30 sekunder. Väl hemma mötte vi en sur Björn som muttrade över traktorn. Den gick, ibland. Och ibland inte. Men till sist, efter (vad jag kan tänka mig) många svordomar fick han de de stösta jordhögarna i Gropen, så nu kan vi parkera på grus igen. Äntligen. Alvin och jag hara fotostund medan Elis sov i vagnen. Sedan kom Björn in vid halv åtta och vi åt tacos. Nu sover barnen och jag ska lägga mig & läsa min King-bok. I morgon ska vi på hjalmars julkryssning, det ska bli kul :-).

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0