forts...

Hann ju inte blogga klart igår. Alvin var jätteledsen, igentäppt i näsan kraken. Och så börjar han få massa tänder, alla fyra hörntänder är på väg upp, jag tror det är därför han varit extra ledsen och gnällig de senaste dagarna. Han fick näsdroppar och Alvedon, och sedan sov han gott. Själv låg jag inte så himla bra, Alvin är så lättväckt att jag knappt törs röra mig när han sover hos oss. Jag hade Elis på ena sidan och Alvin på andra, och så låg jag käpprak hela natten. Det känns i kroppen idag.

Vi var på julmarknaden i Flen igår. I godsmagasinet. Trevligt som vanligt. Elis och Alvin var klädda som små tomtar, det såg så gulligt ut. Fast Alvin somnade så snart han såg allt folk. Elis ville spela på chokladhjulet, och vann faktiskt andra pris som var en chokladask. Duktiga killen.

Väl hemma pysslade vi som vanligt, Björn höll på ute och vi inne. Gjorde kycklinghamburgare till middag, sedan somnade barnen på fem röda när klockan var halv åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0