Fort, fort.

Fy vad jag har stressat, och nu kan jag inte göra något. Har letat som en galning efter mobilladdaren, hittade den nyss och måste ha mobben laddad innan jag kan åka, måste ringa plus att jag väntar samtal. KlantHanna hade satt i gamla SonyEricssonladdaren och trodde att det var den nya, med påföljd att mobilen inte tagit någon laddning. Det såg jag nyss när jag skulle åka. Så nu sitter jag och räknar minuter, två till får den på sig. Sedan måste jag dra, för klockan tio ska jag vara hos Juto. Snacka om att komma på minuten då, haha.

Har hittills ätit frukost, dammsugit, fika med David och L. och så nu gjort mig klar, David är här och passar barnen när jag ska åka.

Nä, nu får mobilen inte mer tid på sig. Hoppas bilen inte krånglar, det vore ju pricken över i:et ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0