Bilder.

Lite nytt att se på finns på pixbox. Har ägnat morgonen sedan sju med att mysa med barnen framför elden. En liten stund nu har jag raderat/flyttat bilder över diskarna på datorn. Det är dubbelkopierat på många ställen. Men det går ändå inte att radera något rakt av då jag laddat in massa bilder efteråt, och då har de hamnat på den/de diskarna som ska tömmas. Rörigt värre. Jag är mest rädd att ta bort något man inte kan få tillbaka, men vi måste radera allt dubbelt för att datorn ska gå bra.

Nu ska vi frukostera. Ha en trevlig dag på er, för det tänker jag ha  :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

E det bara för mig bloggen ser konstig ut?

Texten liksom försvinner bakom en ruta som ligger till vänster på bloggen. För mig som har dig på bloggkoll står det "till bloggens startsida" och "kategorier"

2008-11-16 @ 23:47:36
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0