Åsikter.

Nu har jag testat lite, men känner mig helt grön på det här programmet. Lägger ändå ut två bilder som ni kan få kolla på, vad tycker ni?



Gjorde mitt hår lite guldigt, samt tonade ner den övriga färgen.

Jämnat till.


Och denna är bara gjord på sedvanligt sätt i PS, men ni får se den också :-)


Avslutningsvis en HDR-bild av Lasarettet här i Flen.

Nu vill jag ha lite coments på bilderna är ni snälla, det är så tyst och lungt i min blogg så jag vill höra lite från er. Jag vet ju vilka ni är ;-). (Jag ser vilka som läst min blogg på lunar, där är enda stället jag publicerat den här bloggens adress, så ni är inte så hemliga som ni tror, hihi).

Kommentarer
Postat av: Linda

Gillade helt klart bäst den bilden som du "gjort" i PS..;) Sånt vacker färgton liksom :P Å nej, jag försöker inte vara hemlig, har ju faktiskt slängt in en kommentar lite här och där ;)

2008-11-04 @ 11:45:07
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGGA BILDER!



sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-11-04 @ 11:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0