Sovmorgon.

Jag fick sova till kvart över åtta idag. Det känns nästan overkligt. Ja, sist jag sov länge var jag ju magsjuk, så det räknar jag inte. Men alla sov till kvart över åtta, tom Alvin. Konstigt nog. Björn sa igår kväll att han skulle gå upp med barnen om de vaknade, så jag fick sova efter min jobbhelg. Men när Alvin hade tramsat runt i sovrummet i tio minuter utan att Björn gett en antydan till att gå upp så gjorde jag det. Och han och Elis sover fortfarande, herre gud, klockan är över halv tio och de sover fortfarande.

Fast nu trampar någon där uppe. Och det låter inte "suck.... morr..... *babooom, babooom, baboom klamp klamp klamp*" så jag antar att det är Elis som är vaken.

Ehh, ja det var det. "Jag vill ha dukdost. Oj så mycker klaaaader det ligger här. Oj. Mamma! Kolla nya flääääkten!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0