Kaffe...

Gud, jag har druckit alldeles för myclet kaffe idag. Jag har hjärtklappning, det får jag alltid när jag överkonsumerar kaffe. Uhhh.

B.T.W. Lämningen av killarna på dagis gick så bra idag. De var jätteduktiga, Elis tala direkt om för en av fröknarna att jag skulle komma efter lunchen. Så han hade förstått, och dessutom accepterat att det var så. Skönt så in i norden.

Hämtade killarna strax efter tolv, åkte och lunchade Tiara, handlade lunch åt mormor, och åkte hem. Har varit hemma ett tag nu, mest surfat runt lite. Barnen har lekt och roat sig själva, men jag ska ta och göra lite nytta nu. Alvin pratar så det står härliga tall, han rabblar "duu, duuu, oiii, lululu DÄÄÄÄÄ!" Det sista "DÄÄÄÄÄ" är visst någon slags sammanfattning, som liksom ska förklara allt han bluddrat om innan. Han är söt, Alvin. Nu står han bredvid mig och säger "Kaaageeee...." och så drar han upp tröjan. Han visar sin mage, den gillar han.

Nä, nu ska jag dammsuga. Råkade nämna det för Alvin så nu bluddrar han långa haranger bredvid dammsugaren som han har plockat fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0