Jag vet...

Jag är kass på att skriva här. Jag har bara inte hunnit. Hela dagarna poppar det upp idéer om vad jag kan skriva om, men när jag väl sätter mig är jag för trött. Kollar mailen och somnar, i princip.

Igår skrev jag ett lång inlägg, men Alvin knäppte av datorn så allt försvann.

Idag var tomten på dagis, Elis var så nervös över det. Jag hade köpt varsin snökula till dom, en sådan med vatten, snöflingor och tomtar i. De har trånat i flera leksaksaffärer över sådana, så det var prefekta dagisklappar. Alvin har gråtit floder när jag tagit dom ifrån honom i affärerna, medan Elis mest konstaterar att Tomten nog kommer med en sådan till honom.

Blev så besviken ikväll, Elis sov nu när jag kom. Klart det är bra att han sover när klockan är över åtta, men annars hör det till att han tjoar att mamma är hemma, och sedan rusar ned för trappen och ska pussas och kramas. Snyft. Har knappt träffat dom idag. De åkte till dagis vid nio. Jag jobbade fram till elva, sedan städade jag hos mormor, handlade och tog ut pengar åt henne. Sedan åkte jag hem, rastade hunden, hämtade jag barnen på dagis, körde dom till pappa och mamma, åkte tillbaka till jobbet och jobbade till åtta. Nu är jag hemma och ska kasta ihop lite varma mackor, är störthungrig och de andra hade redan ätit.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Senita

God Jul på er! =)

2008-12-24 @ 10:01:56
URL: http://senitaatines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0