Inaktiv.

Ja förlåt, jag jag verkligen varit jättedålig både på att blogga och lägga in bilder på sistone. Men som ni läst har det trasslat med dagis, jag har helt enkelt inte orkat göra något annat än det nödvändiga senaste dagarna. Har varit med barnen på dagis på förmiddagarna, uträttat ärenden till mormor efter det, lämnat barnen till olika barnvakter och sedan jobbat kvällarna tis-tors. I går var jag helt slut, trots att jag inte jobbade kväll, men jag somnade med Elis framför soffan. Jag for som en skållad råtta, först dagis ett par timmar, sedan handla åt mormor, sedan lämna barnen hos morfar, sedan möte på jobbet, sedan möte på banken, sedan fota åt svärmor, sedan hämta barnen, laga mat, duscha dom och så i säng. Idag testade vi att lämna barnen igen, och det gick bra. Jag och mamma möttes på stan och julfikade då det bjöds på mitt jobb. Sedan hämtade jag barnen när de varit där en timme, handlade åt mormor och lämnade det, åkte ut till pappa och lämnade barnen, åkte till kontoret, sedan hade jag ledsagningen i tre timmar, sedan la jag mitt feb-marsshema i TimeCare på kontoret (slog mitt personliga rekord och la in alla turer på en kvart. Det ni, haha), sedan handlade jag, sedan hämtade jag barnen hos morfar, hämtade prylar hemma som mamma skulle ha, sedan körde jag hem, lämnade barnen, hämtade pizza och nu har vi ätit och barnen duschar. Jag ska iväg igen, med Y på bio. Och sedan ska jag banne mig sova.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0